۱۴۰۱ پنج شنبه ۳ شهريور چاپ
بازدهی ۹۳درصدی نماد «بوعلی» در یکسال؛

رشد ۱۲۶ درصدی سودخالص و افزایش تولید در پتروشیمی بوعلی سینا/ افزایش سرمایه ۳۵۰ درصدی بوعلی در ایستگاه پایانی

رشد ۱۲۶ درصدی سودخالص و افزایش تولید در پتروشیمی بوعلی سینا/ افزایش سرمایه ۳۵۰ درصدی بوعلی در ایستگاه پایانی

اقتصاد میهن: گزارش‌های منتشر شده شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در سامانه کدال از رشد ۱۲۶ درصدی سودخالص، رشد ۱۴۵ درصدی فروش، افزایش تولید در ۴ماهه نخست سال ۱۴۰۱ و مراحل پایانی افزایش سرمایه ۳۵۰ درصدی حکایت دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال؛ در ۴ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ در پتروشیمی بوعلی سینا حدود ۶۸۵ هزار تن محصول تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۸ درصدی همراه بوده است. این پایداری و افزایش تولید همراه با پتانسیل ۱۲۰ درصدی تولید مجتمع نسبت به ظرفیت اسمی بوده است.همچنین عملکرد شرکت در این مدت در حوزه‌ فروش، افزایش ۱۴۵ درصدی فروش ۴ماهه را حکایت می‌کند و با توجه به حاشیه سود ناخالص ۱۸ درصد پتروشیمی بوعلی سینا، گواه عملکرد بهتر این شرکت نسبت به سایر شرکت‌ها است.

بازدهی سهم «بوعلی» در مقایسه با صنعت، بورس و فرابورس در تمامی دوره‌های مختلف زمانی نیز اختلاف قابل توجهی را نشان می‌دهد و نماد بوعلی در یکسال بیش از ۹۲ درصد بازدهی داشته، همچنین «بوعلی» در ۶ماهه بیش از ۵۶ درصد بازدهی داشته است. شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که مالک ۱۱.۵ درصد از پتروشیمی تندگویان است، افزایش سرمایه ۳۵۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت را در دستور کار قرار داده و در مراحل پایانی افزایش سرمایه ۳۵۰ درصدی قرار دارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها