۱۴۰۱ دوشنبه ۳۱ مرداد چاپ
با واریز ۶۵۹ میلیارد تومان باقی‌مانده مطالبات محقق شد

پرداخت ۱۰۰ درصدی پول خرید ۱۰۰ هزار تن کلزا به کشاورزان

پرداخت ۱۰۰ درصدی پول خرید ۱۰۰ هزار تن کلزا به کشاورزان

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان کل باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران کشور خبر داد و گفت: به این ترتیب، ۱۰۰ درصد پول خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا به این عزیزان پرداخت شد.

سید سعید راد با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون، ۱۰۰ هزار تن کلزا به ارزش کلی دو هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است، افزود: با پرداخت مابقی مطالبات کلزاکاران، حساب این عزیزان به صورت کامل تسویه شد.وی با اشاره به افزایش قیمت خرید تضمینی کلزا از هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان به ۲۳۵۰۰ تومان، اظهار کرد: با این وجود، مابه‌التفاوت ۸۵۰۰ تومانی قیمت جدید کلزا نسبت به قیمت قبلی این محصول، به حساب کشاورزانی که محصول خود را به این شرکت تحویل داده بودند، به صورت تمام و کمال واریز شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و کلزا در راستای سیاست‌های حمایتی دولت محترم از تولید داخلی به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: رهاورد این اقدام، کمک به تأمین امنیت پایدار غذایی کشور از طریق ترغیب و تشویق کشاورزان به کشت این محصولات است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها