۱۴۰۱ يکشنبه ۳۰ مرداد چاپ

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

اقتصاد میهن: با صدور حکمی از سوی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، مدیر عامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

به گزارش گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، در حکم رشید قانعی به سید غلامحسن گرشاسبی آمده است:
نظر به پیشنهاد و مصوبه شماره ۳۴۵ مورخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ هیات مدیره محترم شرکت پتروشیمی ایلام و همچنین با توجه به مراتب تعهد، دانش، تخصص، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام منصوب می‌گردید.صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو در اقتصاد ایران دارای جایگاهی رفیع است و در این میان شرکت پتروشیمی ایلام همواره در حوزه‌های گوناگون در رتبه‌های بالا قرار داشته است. ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، مالی و فرآیندی در کنار افزایش سودآوری این مجموعه عظیم از وظایف عمده جنابعالی به شمار می¬رود که امیدوارم در جهت نیل به آن با همه توان همت گمارید.
اطمینان دارم با استعانت از خداوند متعال، بهره¬گیری از تجارب ارزنده خود و با همکاری صمیمانه اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان دلسوز و متخصص آن شرکت، در رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و در نهایت، ارتقای جایگاه شرکت پتروشیمی ایلام در همه زمینه‌ها موفق و موید باشید.لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه آقای حسن نجفی سمنانی در دوران مسئولیت، قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.دوام توفیقات جنابعالی و همکاران عزیز آن شرکت را در خدمت به ملت شریف ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند تعالی خواستارم.
رشید قانعی- نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل
گفتنی است، سید غلامحسن گرشاسبی پیش از این مشاور عالی و نماینده تام الاختیار مدیرعامل پتروشیمی ایلام در امور اجرایی و منابع انسانی،‌ مدیرعامل پتروشیمی لرستان، مدیرعامل شرکت رایان پلیمر ایرانیان، مدیرعامل پیشگامان توسعه مایع‌سازی گاز پاس هرمز، مجری طرح توسعه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی و مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس و رییس بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی جم بوده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها