۱۴۰۱ جمعه ۱۴ مرداد چاپ

هالک فتوشاپی؛ قهرمان دیروز، پروژه دشمن امروز!

هالک فتوشاپی؛ قهرمان دیروز، پروژه دشمن امروز!

اقتصاد میهن: آبروریزی تازه فردی به نام سجاد غریبی که بدون هیچ سابقه ورزشی به خودش هالک ایرانی!! لقب داد اما در اولین رویارویی‌اش با یک ورزشکار آماتور قزاق، در کمتر از ۲ دقیقه به شکلی تحقیرآمیز تسلیم شد، رسانه‌های دولتی و موسوم به انقلابی که قبلا از او یک قهرمان ساخته بودند را نیز خجالت‌زده کرد!

در همین راستا، سایت باشگاه خبرنگاران خبر «هالک ایرانی لرزه بر اندام داعش انداخت» مربوط به چند سال پیش را از سایت خودش حذف کرد! فارس هم دیروز در گزارشی خواسته بود جلوی فعالیت‌های این فرد که با آبرو حیثیت کشور بازی می‌کند گرفته شود و در گزارشی نوشت: هالک ایرانی یا پروژه‌ای برای خدشه‌دار کردن غرور ملی ! این در حالیست که فارس، خرداد ۹۵ تیتر زده بود: گفت‌وگو با «رستم ایرانی» چهره شاخص این روزهای فضای مجازی؛ اگر لایق باشم «مدافع حرم» می‌شوم.

سجاد غریبی که با عنوان هالک ایرانی در فضای مجازی فعالیت دارد در نخستین مبارزه رسمی خود  برابر جومانوف آلمات باخیتوویچ به بدترین شکل ممکن باخت تا هجمه‌های زیادی در فضای مجازی علیه وی شکل گیرد. باخت هالک ایرانی در حالی بود که گوریل قزاق در دنیای مبارزات (MMA) چهره‌ای شناخته شده‌ای نیست. سجاد غریبی در رینگ مبارزه با این فایتر قزاق نشانی از یک مبارز واقعی نداشت بلکه در کمتر از دو دقیقه ناک‌اوت شد. او که بعد از ماجرای فرودگاه دبی به هالک فتوشاپی معروف شده است در یک‌ماه گذشته تبلیغات زیادی برای مبارزه با گوریل قزاق به راه انداخته بود اما بنا به گفته فردی به نام «حمزه مرادی» که خود را مربی او، معرفی می‌کند، غریبی برای این مبارزه اصلا آمادگی مبارزه را نداشت!

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها