۱۴۰۱ دوشنبه ۱۵ اسفند چاپ

محصول"کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت‌بانک پارسیان"، برگزیده جشنواره نوآوری برتر ایرانی

محصول

اقتصاد میهن: در هفتمین جشنواره نوآوری ملی برتر ایرانی، محصول «کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت » شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس از شرکت‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال 1401 معرفی شد.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره به اهمیت محل برگزاری آن اشاره کرد و گفت : دانشگاه صنعتی شریف جایی است که اندیشمندان به آن وارد و دانشمند از آن خارج می‌شوند که دستاوردهای هر یک از آن‌ها می‌تواند دانشی بسیار باارزش و مهم در راستای توسعه و اعتلای کشور باشد.بهرام هنرپرور در ادامه خاطرنشان کرد: این دانش مهم و باارزش مسلماً نیاز به حمایت و نگهداری دارد که در این راستا بانک پارسیان با توجه به رونمایی از استودیوی تجربه تکمیل زنجیره نوآوری اکوسیستم و همچنین اقدامات مؤثری که در حوزه‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و راهکارهای نوآورانه مالی صورت داده است ،امکان همکاری و دعوت از گروه‌هایی که دارای تجربه‌ای موفق در حوزه نوآوری هستند برای مشارکت در تولید محصولات خلاقانه و نوآور فراهم آورده است.

وی افزود : در حال حاضر بانک پارسیان با برخی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تولید دیتا و مجموعه تحلیل متن‌های شبکه‌های اجتماعی برای پیش‌بینی در حوزه بازار و شرکت‌هایی که کمک بسیاری در ایجاد شعب مجازی بانک می‌تواند داشته باشد به‌عنوان شرکت‌هایی قوی در حوزه اکوسیستم نوآوری کشور، همکاری دارد.جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هرساله با شناسایی، ارزشیابی و تعیین برترین نوآوری¬‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید محصولات و خدمات نوین، زمینه توسعه کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را فراهم می‌نماید. اهداف اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز شرایط برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی است. نوآوری‌هایی که در سال جاری در کشور صورت گرفته در جشنواره شناسایی و ارزیابی می‌شود. این اقدام در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌‌وکار را فراهم کرده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها