۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۳ تير چاپ

آلبوم سایه به خوانندگی«حامد حاتم» روانه بازار موسیقی شد

آلبوم سایه به خوانندگی«حامد حاتم» روانه بازار موسیقی شد

اقتصاد میهن: آیین رونمایی از آلبوم سایه به خوانندگی حامد حاتم، با حضور آقایان محمدرضا حبیبی،مهدی آقا محمدی ترانه سرای و امید عراقی آهنگساز و جمعی از هنرمندان کشور در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد.

این آلبوم که مجموعه آثار این خواننده پاپ از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ شامل قطعاتی است که توسط عابد بسطامی، امیر روستا و خودش ساخته شده و در آن از ترانه های محمد رضا حبیبی و مهدی آقا محمدی استفاده شده است.حاتم که متولد ۱۳۶۰ از کرمانشاه است، پس از مهاجرت به تهران فعالیت موسیقیایی خود را در استودیو پروانه با امید عراقی آغاز کرد و پس از یادگیری مبانی موسیقی و نواختن سازهای مختلف پاپ پیانو و سازهای کوبه ای را به صورت حرفه ای تر دنبا نمود.

اولین آهنگ او در سال ۱۳۸۹ توسط پیمان طالبی و گروه پسران آفتاب مشرق اجرا شد و در سال ۹۲ در آلبوم پرنده مهاجر مهدی کیقبادی همکاری داشت.حاتم در سال ۱۳۹۵ چند اثر موسیقی با صدای خودش منتشر کرد و در سال ۱۳۹۷ قطعه جاده طولانی مورد استقبال علاقمندان به موسیقی پاپ قرار گرفت.آلبوم سایه که بخشی از روند ارائه آن به دلیل همه گیری ویروس کرونا با تاخیر انجام شده بود سرانجام با اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  یک رویداد تازه از این خواننده و آهنگساز کرد است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها