بنا به گزارشهای مالی منتشر شده در سامانه رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه باران درسال دوم فعالیت خود توانسته افزایش دو برابری در تعداد صدور بیمهنامه و میزان وصول حقبیمه را تجربه کند و با توجه به سالهای اول فعالیت عملکرد مطلوبی را در بازار بیمه بر جای بگذارد.
ترویج بیمه های پس اندازی، شفافیت در عملیات سرمایهگذاری سهامداران و بیمهگذاران، گزارشگری مستمر نتایج سرمایهگذاری، توسعه شبکه فروش به روشهای جدید، آشناسازی شبکه فروش با مفاهیم بیمهای، مالی و اقتصادی، از جمله رویکردهای متمایز این شرکت در بازار بیمه است که توانسته در دورۀ کوتاه فعالیت، اعتماد بیمهگذاران را به خود جلب و با تغییر نوع نگاه آنها به بیمه زندگی، بیمهگذاران جدید را به خرید بیمههای پساندازی ترنم باران ترغیب کرده و به عنوان یک شرکت بیمه تخصصی گامی موثر بر افزایش ضریب نفوذ بیمه بردارد.
به گزارش روابط عمومی بیمه باران، اشاره به برخی از دستاوردها، نوآوریها و نتایج شرکت بیمه باران در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ میتواند بیانگر قسمتی از فعالیتهای این شرکت برای متفاوت اندیشیدن، متفاوت عمل کردن باشد:
طراحی، رونمایی و عرضه محصولات منحصر بفرد ترنم و مستمری آنی برای اولین بار در صنعت بیمه کشور
افزایش اعتماد بیمهگذاران و بهبود فرآیند گزارشگری بهواسطه اعلام و اعمال ماهیانه نتایج بازدهی سرمایهگذاری بیمهنامهها در ذخایر ریاضی بیمه نامه
وصول نزدیک به ۳،۰۰۰ میلیارد ریال حقبیمه در انواع بیمههای زندگی در دو سال اول فعالیت
موفقیت در تبدیل منابع پساندازی آحاد جامعه به حقبیمه جدید در بیمههای زندگی بهشرط حیات و لذا مشارکت موثر در بزرگتر کردن کیک صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمههای زندگی
اعطای کد نمایندگی به بیش از ۳۰۰ نماینده حقیقی در انواع نمایندگان حقیقی بیمه و نمایندگان فروش بیمههای زندگی
مدیران و کارشناسان بیمه باران، مدیران بازاریابی و هماهنگی منطقهای در سطح کشور و نمایندگان و کارگزاران که جزو افراد نام آشنا، جوان، تحصیلکرده و با انگیزه هستند تلاش میکنند با اشراف به بیمههای زندگی، موضوعات مالی و بازاریابی، نقش مشاور امین و صادق متناسب با شرایط هر فرد، برای بیمهگذاران ایفا کنند و آرزوی” هر ایرانی حداقل یک بیمه زندگی “را دستیافتنی کنند.