۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۶ خرداد چاپ

نمایشگاه نقاشی گروه ثمین زمانی با عنوان "کُهَن سِکِه هایِ مِهر" برگزار می شود

نمایشگاه نقاشی گروه ثمین زمانی با عنوان

اقتصاد میهن: نمایشگاه نقاشی گروه ثمین زمانی با عنوان "کُهَن سِکِه هایِ مِهر" از روز جمعه 27 خردادماه الی 1 تیرماه 1401 در نمایشگاه آوای هنر برگزار می گردد.

به گفته ثمین زمانی (سرپرست گروه)، آثار منتشر شده در نمایشگاه "کُهَن سِکِه هایِ مِهر" حاصل سالها پژوهش تخصصی او در زمینه سکه های ادوار مختلف ایران زمین می باشد. به عقیده سرپرست گروه، سکه ها تاریخ را فریاد میزنند و به مانند پلی میان زمان گذشته و حال نقش آفرینی می کنند. بدینسان باز آفرینی و بازیابی گذشته ی کشوری که تاریخ تاسیسی ندارد و از هر زمان که تاریخ آغاز شده است، نامش بر فراز آن درخشیده، باعث فخر و مباهات اعضای این گروه می باشد.

در اولین نگاه به آثار هنرمندان شرکت کننده، در خواهید یافت که هر یک از هنرمندان با نگاه و ظرافت هنرمندانه خود، چگونه به بازآفرینی سکه های ایران زمین در کنار مضامین متفاوت اجتماعی و تاریخی پرداخته اند. هر یک از آثار ارائه شده، مستقل از دیگری رنگ و بویی متفاوت را به بیننده القا می کند، گویی که بیننده با گذر در نمایشگاه از دالون تاریخ عبوری شگرف را تجربه خواهد کرد. برای درک این تجربه بی بدیل، علاقه مندان می توانند از روز جمعه 27 خرداد لغایت 1 تیرماه 1401 از ساعت 16 الی 19 در نمایشگاه آوای هنر واقع در تهران، خیابان فیاضی (فرشته)، خیابان بوسنی هرزگوین، بن بست پناهی، پلاک 1 دیدن نمایند. لازم به ذکر است نمایشگاه آوای هنر در روزهای سه شنبه هر هفته تعطیل می باشد.برخی از آثار این نمایشگاه، توسط برگزار کننده این رویداد ثبت گردیده، از این رو علاقه مندان می توانند برای خرید  آثار به وب سایت گروه هنری تکنوآرت به آدرس www.technoartgroup.com مراجعه نمایند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها