۱۴۰۱ سه شنبه ۲۴ خرداد چاپ

حکم ۷۰۰ هزار یورویی دادگاه روسیه علیه سردار آزمون!

حکم ۷۰۰ هزار یورویی دادگاه روسیه علیه سردار آزمون!

اقتصاد میهن: طبق اعلام رسانه‌های روسی، سردار آزمون مهاجم سابق تیم زنیت به پرداخت ۷۰۰ هزار یورو محکوم شده است.

بعد از مصاحبه «دیمیتریف» وکیل روسی درباره سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و اعلام اینکه این بازیکن در دادگاهی در شهر سنت پترزبورگ محکوم شده است، اطلاعیه‌ای از سوی ستاد مشترک مطبوعاتی دادگاه‌های این شهر منتشر شد.در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «دادگاه با احراز حق پدری و وصول نفقه به میزان یک چهارم درآمد، به ادعای شاکی رسیدگی کرد». آزمون از سال گذشته درگیر یک پرونده قضایی در روسیه شده است و ۳۰ روز فرصت دارد برای این رای درخواست تجدیدنظر بدهد.

این مهاجم چند فصل در تیم‌های روسیه از جمله روبین کازان، روستوف و زنیت سنت پترزبورگ بازی می‌کرد و در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل، راهی بایر لورکوزن آلمان شد.طبق اعلام رسانه‌های روسی از جمله سایت championat، با این حکم و بر اساس قراردادی که آزمون با تیم لورکوزن دارد، سردار باید سالانه ۷۰۰ هزار یورو به طرف شاکی پرداخت کند. البته همانطور که گفته شد آزمون این فرصت را دارد تا درخواست تجدید نظر خود را در این رای ارائه بدهد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها