۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۸ خرداد چاپ

تعرفۀ ویژۀ ایرانسل برای حج ۱۴۰۱ اعلام شد

تعرفۀ ویژۀ ایرانسل برای حج ۱۴۰۱ اعلام شد

اقتصاد میهن: تخفیف‌های استثنایی مکالمه و اینترنت، ویژۀ حجاج، به مناسبت فرا رسیدن موسم حج و با هدف رفاه بیشتر و تسهیل در ارتباطات زائران، ارائه شده است.

مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند از ۲۰ خرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، این خدمات را در عربستان سعودی دریافت کنند.تعرفه‌های تخفیفی ویژۀ ایرانسل برای استفاده از خدمات رومینگ، از طریق اپراتورهای STC، Zain و Mobily در نظر گرفته‌ شده است و زائران ایرانسلی حج امسال، امکان خرید بستۀ اینترنت ویژه حجاج با تخفیف استثنایی را دارند. این بسته، با حجم ۱.۵ گیگابایت و مدت ۶۰ روز، با قیمت ۱۸۰هزار تومان عرضه شده است. این بسته با امکان فعال‌سازی به دفعات، با شماره‌گیری کد دستوری ۴#۱۱۱۱ و یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می‌شود. هزینۀ هر دقیقه تماس داخلی در عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و هر دقیقه تماس دریافتی در عربستان، ۶۰۰۰ تومان خواهد بود. هزینۀ ارسال هر پیامک، ۱۵۰۰ تومان و هزینۀ هر مگابایت اینترنت همراه نیز ۶۰۰ تومان است. دریافت پیامک در زمان رومینگ، رایگان است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها