۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۳ بهمن چاپ

بسته تخفیفی ایرانسل برای روز پدر اعلام شد

بسته تخفیفی ایرانسل برای روز پدر اعلام شد

اقتصاد میهن: ایرانسل، بسته ترکیبی ویژه‌ای را به مناسبت گرامی‌داشت «روز پدر»، برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است. این بسته ترکیبی، شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه ایرانسلی است که با تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف به مشترکان خود ارائه کرده است.این بسته ترکیبی که شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) با اعتبار  ۱۰ روز از زمان فعالسازی است، قابل خرید و فعالسازی برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل است. بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه روز پدر، تا روز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱، با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان، از طریق شماره گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابل خرید و فعالسازی است. لازم به ذکر است از جهت تعداد دفعات خرید و فعالسازی این بسته، تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، محدودیتی وجود ندارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها