۱۴۰۱ شنبه ۶ فروردين چاپ

اهالی موسیقی پایتخت وحدت ایران گرد هم می‌آیند

اهالی موسیقی پایتخت وحدت ایران گرد هم می‌آیند

اقتصاد میهن: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار گفت: مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی به مناسبت روز جمهوری اسلامی در شب یازدهم فروردین‌ماه با حضور اهالی موسیقی سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد چابهار، نصیراحمد ملازهی اظهار داشت: بزرگترین جشنواره موسیقی کشور در منطقه آزاد چابهار با حضور چهره‌های مطرح موسیقی پاپ ایران از سوم فروردین در جریان است؛ همچنین این جشنواره همراه با آتش‌بازی و نورافشانی تا یازدهم فروردین‌ماه میهمان مردم چابهار خواهد بود.وی افزود: شب یازدهم فروردین اختتامیه این جشنواره است که به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، گروهی از اهالی موسیقی استان اجرا خواهند داشت و این مراسم نیز همراه با تجلیل از مفاخر موسیقی و هنرمندانی که موفق به کسب درجه یک هنری شده‌اند، خواهد بود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار گفت: استقبال شهروندان، مسافران و گردشگران از این جشنواره بیش از انتظار ما بود. این جشنواره هر شب با حضور پرشور مردم و علاقمندان موسیقی و هنر در ساحل منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها