۱۴۰۱ سه شنبه ۱۰ خرداد چاپ

رشد ۷۰ درصدی ترخیص کالاهای اساسی در بندر چابهار

رشد ۷۰ درصدی ترخیص کالاهای اساسی در بندر چابهار

اقتصاد میهن: مدیر ویژه غله و خدمات بازرگانی منطقه چابهار از ترخیص بالغ بر 250 هزار تن انواع کالاهای‌ اساسی اعم از گندم، برنج از بندر شهید رجایی چابهار خبر داد و گفت: ترخیص کالاهای اساسی از این بندر، نسبت به سال گذشته افزایش داشته و به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران ؛ برات خواجه با اعلام اینکه در دو ماه اول سال ‌جاری، بالغ بر۲۵۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و ذرت از بندر چابهار ترخیص شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته از نظر وزن بیش از ۷۰ درصد و از نظر ارزش ۱۱۸ درصد رشد داشته است. مدیرکل ویژه غله و خدمات بازرگانی منطقه چابهار با تأکید بر اینکه ترخیص و ارسال کالاهای اساسی از مبداء چابهار به سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته در جریان است، خاطرنشان کرد: بندر چابهار از نظر ترخیص کالاهای‌ اساسی در سال گذشته، سومین بندر کشور بود و در سال‌ جاری نیز با تأمین و ارسال کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور، این رتبه را حفظ خواهیم کرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها