۱۴۰۱ شنبه ۷ خرداد چاپ
نماینده مجلس تاکید کرد:

آزادسازی پهنه‌های معدنی، اقدام مثبت ایمیدرو

آزادسازی پهنه‌های معدنی، اقدام مثبت ایمیدرو

اقتصاد میهن: نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: آزادسازی پهنه‌های معدنی و اجازه فعالیت بخش خصوصی از جمله اقدامات مثبت انجام شده در ایمیدرو است.

«جلال محمودزاده»افزود: میدان دادن به بخش خصوصی و آزادسازی پهنه های معدنی، در حالی که پیش از آن معادن مسدودسازی شده بود، از جمله اقدامات و فعالیت‌های مثبت ایمیدرو در دوره مدیریت اخیر است.وی تصریح کرد: پیش از آن، معادن در دست عده‌ای بود که یا فعالیت نمی‌کردند یا اجازه فعالیت به کسی نمی‌دادند اما امروز با آزادسازی پهنه های معدنی، به بخش خصوصی اجازه فعالیت داده شده است.محمودزاده با تاکید بر اینکه امروز تحرک خوبی در بخش معادن کشور شاهدیم، اظهار داشت: امروز شاهد جان گرفتن فعالیت‌های معدنی هستیم و به‌ویژه در این دوره جاده سازی و احداث راه برای دسترسی آسانتر به معادن رونق گرفته است. نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، دسترسی آسان با هزینه کم را از نتایج جاده سازی در مناطق معدنی ذکر کرد و گفت: در همین راستا شاهد اولویت بندی و تامین اعتبار در احداث راه بودیم که موفقیت های خوبی هم به همراه داشته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها