۱۴۰۱ شنبه ۳۱ ارديبهشت چاپ

لو رفتن طلاق خانم تهیه کننده از آقای بازیگر معروف

لو رفتن طلاق خانم تهیه کننده از آقای بازیگر معروف

اقتصاد میهن: زندگی مشترک پژمان بازغی و مستانه مهاجر با وجود یک فرزند دختر به طلاق ختم شد و اکنون مسیر متفاوتی برای ادامه حیات هنری خود در پیش گرفته اند.

از سال ۱۳۹۹ خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف به فراموشی می رفت.در نهایت ماه های اخیر ، خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر قوت گرفت و در نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازی خود تلویحا خبر جدایی و طلاق خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی صحبتی تاکنون نکردند.

پژمان از رشت تا شهرت

پژمان بازغی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۵۳ در تهران با اصالت رشتی ، فارغ التحصیل لیسانس مهندس صنایع از دانشگاه امیرکبیر تهران می باشد. بازی را از سال ۱۳۷۲ زمان دانشجویی شروع تا اینکه اولین بار سال ۱۳۸۷ با سریال «آژانس دوستی» جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۸۶ با سریال مرد هزار چهره مشهور شد

مستانه از تدوین تا تهیه کنندگی

مستانه مهاجر متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران ، فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است که از سال ۱۳۷۲ که ۱۹ ساله بود فعالیت اش را آغاز کرد. بصورت حرفه ای از سال ۱۳۸۱ تدوینگر فیلم و سریال ها شد سپس در قامت تهیه کننده فیلم «اسرافیل» را ساخت و حالا در عرصه تدریس هم فعال است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها