۱۴۰۱ جمعه ۲ ارديبهشت چاپ

افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت پگاه نسبت به سال گذشته

افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت پگاه نسبت به سال گذشته

اقتصاد میهن: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رأس هیأتی از معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از شرکت صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه بازدید کرد و از افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حجت‌اله عبدالملکی در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه صنایع شیر ایران «پگاه» یکی از شرکت‌های پر افتخار کشور در صنایع غذایی و لبنیات کشور محسوب می‌شود.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: شرکت صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه در ماه‌های اخیر بیش از ۲۰ نفر جذب نیرو داشته و در ادامه سال ۱۴۰۱ براساس طرح توسعه ۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.عبدالملکی خاطرنشان کرد: محصول دانش بنیان کاغد پارچمنت در این شرکت تولید و در مرحله آماده سازی تجاری قرار دارد.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در این بازدید با برخی از کارگران حاضر در بخش‌های مختلف تولید در زمینه وضعیت شغلی، ساعات کاری و حقوق و معیشت آنان به گفت‌و‌گو پرداخت.

علی اصغر محمد پور مدیر عامل صنایع شیر ایران نیز که به‌صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشت، با معرفی شرکت، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، گزارش عملکرد این مجموعه و اقدامات انجام شده در دوره جدید را تشریح و چالش‌ها و مشکلات این شرکت را مطرح کرد.در این برنامه عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران جهت آشنایی بیشتر مقام عالی وزارت تاریخچه شرکت صنایع بسته بندی پگاه را ارائه کرد. محمد سیاح عضو هیئت مدیره صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه نیز ضمن ارائه گزارش تعاملات مجموعه با دانشگاه، تصریح کرد: در راستای همسو شدن با شعار سال از یک محصول جدید که سال‌ها به آن وابسته بودیم رونمایی شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها