۱۴۰۱ چهارشنبه ۳۱ فروردين چاپ
مخالفت با واردات خودرو، سهیم شدن در فاجعه انسانی نیست؟

خودروی ملی یعنی افتضاح ملی، یعنی ارابه مرگ!

خودروی ملی یعنی افتضاح ملی، یعنی ارابه مرگ!

اقتصاد میهن: نماینده مجلس تاکید کرد: حدود بیش از ۲۰ هزار نفر در سوانح رانندگی کشته می‌شوند آیا مخالفت با واردات خودرو سهیم شدن در این فاجعه انسانی نیست؟ خودروی ملی یعنی افتضاح ملی، یعنی باز نشدن ایربگ‌ها در ۹۳ درصد موارد، یعنی کشته شدن بیش از حدود ۲۰ هزار نفر در سوانح رانندگی، یعنی ارابه مرگ. هیچ خانواده‌ای نیست که داغدار از دست دادن عزیزی در تصادف نباشد آیا مخالفت با واردات خودرو سهیم شدن در این فاجعه انسانی نیست؟

معین الدین سعیدی ، در نطق میان دستور گفت: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و اتفاقات اخیر مسجد الاقصی پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را بیش از پیش به اثبات رساند.وی تاکید کرد: با این وضعیت، خودروی ملی یعنی افتضاح ملی، یعنی باز نشدن ایربگ‌ها در ۹۳ درصد موارد، یعنی کشته شدن بیش از حدود ۲۰ هزار نفر در سوانح رانندگی، یعنی ارابه مرگ. هیچ خانواده‌ای نیست که داغدار از دست دادن عزیزی در تصادف نباشد آیا مخالفت با واردات خودرو سهیم شدن در این فاجعه انسانی نیست؟

نماینده چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس بیان کرد: سیستان و بلوچستان سرزمین کلنگ زنی بی فرجام، پروژه‌های نیمه تمام فراموش شده، کمترین سرانه فضای آموزش، بهداشتی، ورزشی، صف‌های طولانی بنزین، کپسول گاز و اخیرا روغن است آیا کسی باور دارد در ۶ شهرستان حوزه انتخابیه حتی متر لوله کشی گاز وجود نداشته باشد آیا پذیرفتنی است که شاخص دسترسی به آب شرب در بخش مرکزی چابهار صفر درصد باشد یعنی ۱۰۰ درصد مردم به صورت سقایی آب رسانی شوند؟ آیا قابل قبول است که حدود ۶۰ درصد روستا‌های بخش مرکزی نیک شهر فاقد اینترنت باشند؟ آیا روا است که در ماه مبارک رمضان مردم سرخ ریگ، کوثر، شیریان، عثمان آباد، شنبه آباد چابهار و مردم قصر قند هفته‌ها و بلکه ماه‌ها بی آب باشند؟ تشنگی آن هم در کنار اقیانوس؟ آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم.

این نماینده مجلس توضیح داد: همکاران در ۲۸ بهمن ماه سال ۹۹ مسئولین وزارت جهادکشاورزی از شخص وزیر تا مسئولان شیلات و مرکز تحقیقات ضمن تاکید بر اجحاف تاریخی به جامعه صیادان متعهد شدند طی فرایندی مجوز صید صادر کنند، آقای ساداتی نژاد به داد صیادان مظلوم این منطقه برسید. رئیس جمهور انقلاب مگر در سفر استانی به مردم قول ندادید برای ساماندهی حاشیه نشینی اقدامی قاطع وانقلابی کنید، بی آبی و بی برقی امان مردم را بریده.

اشکتان را نمی‌خواهیم حق مان را می‌خواهیم

سعیدی اظهارداشت: مسئولین دولتی که در سفرهایتان به سیستان و بلوچستان با دیدن مظلومیت تاریخی مردم گریه می‌کنید اشکتان را نمی‌خواهیم حق مان را می‌خواهیم. خداوند از کسی که اولین بار عنوان صبور و کم توقع را بر مردم استان سیستان و بلوچستان نهاد نگذرد، صبر بی جا ونجابت بیش از حد نخواهیم داشت و حق طلبانه، قاطع و انقلابی حق خود را مطالبه خواهیم کرد قدردان نظام جمهوری اسلامی و خدمات درخشان آن هستیم، اما حساب برخی کارگزاران دولت با نظام جدا می‌دانیم.وی عنوان کرد: حال نیرو‌های شرکتی، قراردادی، معلمین حق التدریس و خرید خدمات، جامعه بهورزی این سربازان خط مقدم جبهه سلامت خوب نیست، برای لحظه‌ای خود را جای آن‌ها بگذاریم و برای بهبود شرایط معیشتی و شغلی آن‌ها تدبیر کنیم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها