۱۴۰۱ سه شنبه ۳۰ فروردين چاپ

وزارت اقتصاد، سر لیست ابربدهکاران بانک ملی ایران

وزارت اقتصاد، سر لیست ابربدهکاران بانک ملی ایران

اقتصاد میهن: بانک ملی ایران طبق دستور وزیر اقتصاد مبنی بر لزوم انتشار اسامی دستگاه‌های دولتی بدهکار، امروز ۳۰ فروردین اسامی برخی از نهاد‌های بدهکار را منتشر کرد.

حسب قوانین جاری کشور و تاکید وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر اعلام بدهکاران بانکی، بانک ملی ایران سری دوم اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را اعلام کرد. پیش از این در ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ برخی از بانک ها اسامی ابربدهکاران خود را منتشر کرده بودند که درج نکردن برخی از اطلاعات مانند میزان وام های پرداختی مانع از شفاف سازی کامل در نظام بانکی شد. روز گذشته خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفته بود: در زمینه انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی در سیستم بانکی، بدون هیچ خط قرمزی کاملا جدی هستیم. یکی از مدیران عامل بانک های دولتی گفت برخی از وزارت خانه ها و دستگاه های دولتی هم وجود دارند که به دلیل مسائل پیمانکاری جزو بدهکاران بزرگ محسوب می شوند. بانک ها موظف هستند اسامی تمام دستگاه های دولتی را هم قید کنند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها