۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ اسفند چاپ

تاریخ‌سازی دختران هندبالیست ایران با حمایت ایرانسل

تاریخ‌سازی دختران هندبالیست ایران با حمایت ایرانسل

اقتصاد میهن: دختران جوان هندبالیست ایران، موفق شدند با حمایت ایرانسل، برای نخستین بار در تاریخ این رشتۀ ورزشی، علاوه بر کسب مدال نقره و عنوان نایب‌قهرمانی آسیا، به مسابقات قهرمانی جهان نیز راه پیدا کنند.

در پایان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار شد، ورزشکاران ایرانی تاریخ‌ساز شدند و برای نخستین بار، هم مدال مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آوردند و هم به مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند.دختران جوان هندبالیست ایران، در این رقابت‌ها با به دست آوردن سه پیروزی و تنها با یک شکست مقابل میزبان، موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی آسیا و مدال نقره این مسابقات شدند و سهمیۀ رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسلوونی نیز را به دست آوردند.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۱۴ دی، طی قراردادی با فدراسیون هندبال، که با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در ساختمان مرکزی ایرانسل امضا شد، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها