۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۱ اسفند چاپ

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند

اقتصاد میهن: شب گذشته در جریان برنامه تلویزیونی از سوی محمود محمودزاده ، سند یک قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار یک زوج دارای فرزندان چهارقلو از شهر خوی قرار گرفت.

این زمین پس از آن هدیه شد که رستم قاسمی ( وزیر راه و شهرسازی ) اعلام کرد در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) یک تکه زمین به خانواده‌هایی که دارای ۴ قلو هستند و یا فرزند چهارم آن‌ها امسال به دنیا آمده باشد تخصیص می‌یابد. وی تصریح کرد: این تخصیص به صورت سه دانگ سه دانگ است؛ به طوری که سه دانگ به پدر و سه دانگ به مادر تعلق می‌گیرد. معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر که به عنوان کلان‌شهر محسوب می‌شوند در شهر‌های جدید آن‌ها که مجاور این شهر‌ها است این واگذاری صورت می‌گیرد.

محمود محمودزاده ( معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی ) نیز در این خصوص گفت: در شهر‌های زیر ۵۰۰ هزار نفر کسانی که از تاریخ تصویب قانون تعالی خانواده، صاحب فرزند سوم شوند از سوی وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت، قطعه زمینی به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.با تصویب و ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۹ آبان، به خانواده‌هایی که فرزند سوم آن‌ها بعد از این تاریخ به دنیا بیاید، زمین رایگان اختصاص می‌یابد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها