۱۴۰۰ سه شنبه ۱۰ اسفند چاپ

«مجید بهزاد پور»، سکاندار بیمه مرکزی شد

«مجید بهزاد پور»، سکاندار بیمه مرکزی شد

اقتصاد میهن: عضو سابق هیات عامل بیمه مرکزی براساس پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و با تایید هیات دولت به ریاست کلی نهاد ناظر صنعت بیمه منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی و به نقل از پرتال وزارت امور اقتصادی و دارایی، مهندس مجید بهزادپور (معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع نهاد ناظر صنعت بیمه) از صندوق تامین خسارت های بدنی به بیمه مرکزی بازگشت و از این پس هدایت بیمه مرکزی را بر عهده خواهد داشت. شایان ذکر است مهندس مجید بهزادپور دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت سیستم ها و از چهره های باسابقه و خوشنام صنعت بیمه است که در تحول حوزه های گوناگون مدیریتی به ویژه توسعه مدیریت و منابع شهرت دارد و بر اساس حکم تاییدشده توسط هیات دولت جایگزین دکتر غلامرضا سلیمانی خواهد شد. گفتنی است طبق ماده ۱۹ قانون تاسيس بيمه مركزي و بيمه گری، رئيس كل بيمه مركزی به پيشنهاد وزير امور اقتصادی و دارایی و تصويب هيات وزيران منصوب می شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها