۱۴۰۰ چهارشنبه ۴ اسفند چاپ
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد

نقش مهم ذوب آهن اصفهان در رونق تجاری بندر چابهار

نقش مهم ذوب آهن اصفهان در رونق تجاری بندر چابهار

اقتصاد میهن: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ذوب‌آهن اصفهان، هم در بحث صادرات محصولات و هم واردات مواد اولیه خود نقش بسزایی در توسعه و رونق هرچه بیشتر بندر مهم و استراتژیک چابهار ایفا کرده است.

حسین مدرس خیابانی در جریان بازدید از نمایشگاه MINING 2022  زاهدان با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان، این مجتمع عظیم صنعتی را به عنوان اولین فولادساز کشور، نماد صنعت فولاد و باعث افتخار ایران دانست و افزود: با توجه به تولید ریل در کشور و پتانسیل تامین نیاز بازار توسط شرکت ذوب‌آهن اصفهان واردات ریل هیچگونه توجیهی نداشته و کلیه نیازهای ریلی کشور باید از داخل تامین گردد.وی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم صرفه‌جویی ارزی و کیفیت بسیار مطلوب و استاندار ریل‌های این شرکت و نیاز استان سیستان و بلوچستان در ساخت و توسعه خطوط راه‌آهن به خصوص پروژه راه‌آهن چابهار-زاهدان که استراتژیک‌ترین و بزرگترین پروژه ریلی کشور محسوب می‌شود، آمادگی همکاری در تمام زمینه‌های صنعتی، ساختمانی و ریلی با این شرکت عظیم صنعتی را داریم و با توجه به پتانسیل‌های این استان، با آغوش باز پذیرای بزرگان صنعت کشور هستیم و از این شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در این استان درحال توسعه دعوت می‌کنیم.

مدرس خیابانی افزود: ذوب‌آهن اصفهان، هم در بحث صادرات محصولات و هم واردات مواد اولیه خود نقش بسزایی در توسعه و رونق هرچه بیشتر بندر مهم و استراتژیک چابهار ایفا کرده است که امیدواریم این امر ادامه‌دار و مداوم باشد و ردپای بیشتری از شرکت عظیم و بزرگ ذوب‌آهن اصفهان در استان زرخیز سیستان و بلوچستان مشاهده کنیم.شایان ذکر است نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته با حضور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و با مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی، سوم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان گشایش یافت. این نمایشگاه تا ششم اسفندماه، از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها