۱۴۰۰ سه شنبه ۳ اسفند چاپ

همکاری ایرانسل و شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژۀ تحول دیجیتال

همکاری ایرانسل و شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژۀ تحول دیجیتال

اقتصاد میهن: اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامۀ اجرای پروژه‌های تحول دیجیتال در صنعت، با شرکت «فولاد کاوه» همکاری می‌کند.

درباره این همکاری در نشست مشترک در شرکت فولاد کاوه و با حضور مهندس علی دهاقین مدیرعامل فولاد کاوه و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل گفت‌وگو شد.مهندس دهاقین با اشاره به تجربه‌های مثبت ایرانسل در موضوع تحول دیجیتال صنعتی، ابراز امیدواری کرد تا با کمک ایرانسل، نیازمندی‌های دیجیتال و ارتباطی فولاد کاوه برطرف شده و جدیدترین نسل فناوری ارتباطی، در فرایندهای این شرکت اجرا شود.
مدیرعامل ایرانسل نیز با ابراز امیدواری نسبت به شروع یک همکاری مشترک بلندمدت بین دو شرکت، تصریح کرد: با توجه به مفاهیم جدیدی که در دنیا مطرح است، صنعت ما هم باید از نسل فعلی به نسل جدید مهاجرت کند. ایرانسل پیش از این نیز با امضای دو تفاهم‌نامه، اجرای طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان را آغاز کرده بود تا برای نخستین بار در ایران، کاربردهای تجاری ۵G در صنعت عملی شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها