۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۷ بهمن چاپ
با هدف حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی؛

سومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی دوم اسفندماه برگزار می شود

سومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی دوم اسفندماه برگزار می شود

اقتصاد میهن: سومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پترو پالایش با محوریت این هلدینگ ، با همکاری معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش دوشنبه دوم اسفند سال جاری در محل مرکز همایش های بین المللی سالن خلیج فارس جزیره کیش، آغاز به کار خواهد کرد.

این همایش با محورهایی نظیر تولید قطعات و تجهیزات مواد شیمیایی و کاتالیست های صنعت پتروشیمی ، انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان و نوآور ، حمایت از صنایع پایین دستی و توجه به نقش پژوهش و فناوری ، نقش مناطق آزاد و ویژه در افزایش تولید و صادارت محصولات پتروشیمییایی ، توسعه صنعت پتروشیمی و نقش بانکها و بازار سرمایه در تامین مالی طرحها و پروژه های این صنعت و چندین محور کلیدی دیگر،  از تاریخ دوم اسفندماه الی چهارم اسفندماه  1400 در جزیره کیش برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست، برگزاری بیش از 700 جلسه از قبل هماهنگ شده بین مشارکت کنندگان ، حضور موثر کلیه ارکان زیست بوم توسعه صنعت پتروشیمی، عقد بیش از 200 تفاهم نامه به ارزش هشتاد هزار میلیارد ریال و عملیاتی شدن بیش از 70 درصد این تفاهم نامه ها تنها بخشی از دستاوردهای این رویداد طی دو ساال گذشته بوده است . در سال جاری نیز حضور گسترده مجتمع های پتروشیمی ، پالایش و پتروپالایشی ، شرکت های دانش بنیان ، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولید کنندگان فعال بخش خصوصی و هدف گذاری عقد بیش از 100 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه ، نوید بخش کسب دستاوردهای جدید و توسعه بیش از پیش صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، می باشد.

با توجه به نقش مهم صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصادی کشور ، ایجاد ارزش افزوده، ایجاد اشتغال و افزایش شتاب آوری اقتصاد کشور در مقابل تهدیدات خارجی ، سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی نیز، ساعت 30: 18 روز دوشنبه  در مرکز نمایش های بین المملی کیش  افتتاح خواهد شد.

 

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها