۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ دي چاپ
عزیزی‌خادم: ستاره بی‌اخلاق به درد خودش هم نمی‌خورد

عاقبت ویس جنجالی؛ کنعانی‌زادگان از تیم‌ملی،اخراج شد

عاقبت ویس جنجالی؛ کنعانی‌زادگان از تیم‌ملی،اخراج شد

اقتصاد میهن: چندهفته قبل بود که انتشار یک ویس (صدا) جنجالی از حسین کنعانی‌زادگان در فضای مجازی حسابی جنجال درست کرد. این ویس‌ها که به نظر مربوط به یکی از اردوهای تیم‌ ملی بود، باعث شد تا انتقادهای متعددی از مدافع ایرانی تیم الاهلی قطر مطرح شود. جالب اینکه کنعانی‌زادگان و مسئولان فدراسیون فوتبال هم هیچ وقت در این خصوص اقدام به تکذیب موضوع نکردند.

حالا اما بعد از چند هفته به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق قصد برخورد با این بازیکن را کرده‌اند. اگرچه هنوز هم مقامات فدراسیون فوتبال به صراحت درباره مساله پیش آمده درباره مدافع تیم ملی فوتبال اظهار نظر نمی‌کنند، اما صحبت‌هایی که امروز شهاب عزیزی خادم در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان بر زبان آورد، نشان‌دهنده این است که گویا اتفاقاتی در راه است. رئیس فدراسیون فوتبال در حضور دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: «نظم و اخلاق برای ما مهم‌تر از همه چیز است. به اسکوچیچ هم گفته‌ایم فدراسیون فوتبال بی‌نظمی و بی‌اخلاقی را برنمی‌تابد، هر کسی در هر جایگاهی که می خواهد باشد. فوتبال جایی است که  باید اسطوره‌سازی شود.»

او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: «ستاره بی‌اخلاق و بی‌نظم هیچ دردی دوا نمی‌کند و به درد خودش هم نمی‌خورد. پس امروز  نظم و انضباط، ادب و حفظ حرمت خط  قرمز ماست. هر کسی در هر جایگاهی نمی‌تواند این را قبول کند، باید تیم ملی را ترک کند. حفظ و حرمت بزرگان برای ما مهم است، وگرنه نتایج می‌آیند و می‌روند. فدراسیون فوتبال با بی‌نظمی مماشات و کوتاهی نمی‌کند. حتی اگر بهترین بازیکن دنیا هم باشد، جایی در تیم ملی نخواهد داشت. کادر فنی را همچون سابق حمایت می‌کنیم و اردو در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد و همه به سوی صعود به جام جهانی می‌رویم.»

بعد از این صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال، تصور بسیاری از اهالی فوتبال و رسانه‌ها این است که منظور عزیزی خادم از ستاره بی‌اخلاق، حسین کنعانی‌زادگان بوده است. او کدهایی در حرف‌هایش آورد که همه‌اش درباره ویس کنعانی‌زادگان صدق می‌کند.در این شرایط به نظر می‌رسد در آستانه دیدار ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی قطر شاهد خط خوردن کنعانی‌زادگان از تیم ملی باشیم.

 دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی ایران ۳ بهمن ماه لیست بازیکنان مد نظرش برای دیدار با عراق و امارات را اعلام خواهد کرد. با توجه به حرف‌های عزیزی خادم و تاکید بر اینکه به اسکوچیچ هم تاکید کرده بازیکن بی‌اخلاق جایی در تیم ملی ندارد، احتمالا شاهد خط خوردن کنعانی‌زادگان و عدم دعوت از او برای مسابقه با عراق باشیم. اتفاقی که دست اسکوچیچ را در خط دفاع خالی‌تر از قبل هم می‌کند، اما برخورد با بی‌انضباطی هم باید در دستور کار تیم ملی فوتبال قرار بگیرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها