۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ دي چاپ
«گندله» و «کنسانتره سنگ‌آهن» پر درآمدهای "کگل" نام گرفتند؛

رشد چشمگیر درآمد سالانه "کگل" در آذر

رشد  چشمگیر درآمد سالانه

اقتصاد میهن: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره را برابر با ۴۱،۱۱۴ میلیارد ریال ارائه کرده که تنها در بخش بازار داخلی محصولات تولیدی خود را به فروش رسانده است.

میزان سرمایه ثبت‌شده "کگل" طی دوره مبلغی بالغ‌بر ۱۰۰,۰۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده و درآمدی که طی ۹ ماهه گذشته کسب کرده برابر با ۳۶۷،۰۵۱ میلیارد ریال بوده است. درآمدی که این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی توانسته در بازار داخلی به دست آورد برابر با ۳۶۵،۴۶۸ میلیارد ریال بوده و مابقی آن مبلغ ۱،۵۸۳ میلیارد ریال بوده که در بخش صادراتی اعلام‌شده است.

بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در آذرماه ۱۴۰۰ میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد درآمد را به همراه داشته و از درآمدی که طی ۹ ماه گذشته شناسایی‌شده ۹۳ درصد رشد را در مقایسه با سال گذشته به ثبت رسانده است.

بر اساس مطالب گفته‌شده "کگل" درآمد عملیاتی خود را در آذرماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آورده که عمده‌ترین درآمد کسب‌شده طی این دوره مربوط به محصول «گندله» با ۳۴،۷۰۹ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش آن در ازای هر تن ۴ میلیون ۱۱۷ هزار تومان بوده و پس‌ازآن نیز محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» با ۶،۲۹۲ میلیارد ریال از درآمدزاترین محصولات کگل در آذرماه نام‌گرفته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها