به گزارش روابطعمومی بیمه آسیا، نرمافزار آسیا برتر در مرحله نخست، برای استعلام قیمت و صدور بیمهنامه شخص ثالث بهصورت برخط ایجاد شده و به تدریج امکان صدور بیمهنامه سایر رشتههای بیمهای، میز الکترونیکی خسارت و خدمات بیمهای درمان تکمیلی در این بستر الکترونیکی فراهم میشود. بنابر این گزارش، با توجه به نقش و جایگاه مهم پیامرسانها در زندگی مردم بهویژه بعد از شیوع ویروس کرونا ، قابلیت پیامرسانی بهصورت متنی، صوتی و تصویری برای تبادل مدارک مربوط به صدور بیمهنامه و پرداخت خسارت در این نرمافزار وجود دارد.
کیف پول بیمهای، برگزاری کلاسهای آموزشی، جلسات برخط و اشتراکگذاری فیلمهای آموزشی و تبلیغاتی، ایجاد گروه، کانال فروش، آموزش و آزمون، مدیریت پروژه، کارگروه، مخزن جلسه و نظرسنجی از دیگر امکانات این اپلیکیشن است. این گزارش تصریح میکند، هدف از ایجاد این نرمافزار، جمعآوری مجموعهای از ظرفیتها و ایجاد باشگاه مشتریان برای ارائه خدمات بیمهای مورد نیاز مشتریان و بیمهگزاران بیمه آسیا است.