۱۴۰۰ دوشنبه ۱۳ دي چاپ

برگزاری آیین تجدید میثاق با شهدا در ذوب آهن اصفهان

برگزاری آیین تجدید میثاق با شهدا در ذوب آهن اصفهان

اقتصاد میهن: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تلاشگران ذوب آهن اصفهان طی آیینی در مسجد الزهرا (س) ، یادمان شهدای گمنام و همچنین ترمینال آزادگان این شرکت با تشییع پیکر پاک تعدادی از شهیدان با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

سردار محمد هاشم پور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، در این آیین با بیان این‌که این شهدای گرانقدر پس از شهادتشان در میان ما زندگی می‌کنند و نزد پروردگار متعال روزی می‌گیرند اظهار داشت: امنیت امروز کشور ثمره خون شهدا و پایمردی و ایستادگی جوانان غیور ایران اسلامی است.وی با اشاره به این‌که اصفهان همواره در مسیر انقلاب، شهدای متعددی تقدیم کرده است، گفت: درسی که از این شهدای مظلوم می‌گیریم استوار و با صلابت‌بودن است تا به خوبی در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

سردار هاشم ‌پور به دومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" اشاره کرد و گفت: خودباوری، ولایتمداری و مردمداری از ویژگی های بارز شهید سردار "سلیمانی" بود . سردار دل ها در احترام و تکریم خانواده شهدا یک الگوی تمام عیار بود و عشق به شهدا در لحظه لحظه زندگی این سردار بزرگ جریان داشتوی افزود : مقام معظم رهبری تاکید کردند که جبهه مقاومت سوریه نباید در برابر دشمنان شکست بخورد و لذا سردار سلیمانی با تبعیت محض از ولایت، تمام وجود خود را برای حفظ جبهه مقاومت گذاشت و آمریکا ، متعهدانش و گروه های تکفیری با حمایت عربستان همگی در مواجهه با این مقاومت جانانه شکست خوردند . حضور پیکر پاک تعدادی از شهیدان ولامقام با عنوان کاروان شهدای گرانقدر میهن ، روایت گری مهدی گنجی از دفاع مقدس ، مداحی ، ادای احترام به شهیدان گمنام در محل یادمان ، و اجرای گروه رزم نوازان و دمام زن صنایع دفاع از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها