۱۴۰۰ شنبه ۱۱ دي چاپ
دکتر کاردگر:

جان دانا ضریب نفوذ بیمه را افزایش می‌دهد

جان دانا ضریب نفوذ بیمه را افزایش می‌دهد

اقتصاد میهن: نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، بهره گیری از ظرفیت بیمه‌های زندگی را مهم‌ترین مسیر توسعه صنعت بیمه و عامل اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در همایش آموزشی “جان دانا” در تحلیل و ارزیابی وضعیت صنعت بیمه کشور، نسبت و ضریب خسارت بالای دو رشته اصلی ثالث و درمان را به عنوان پاشنه آشیل بازار بیمه کشور عنوان و به اهمیت توسعه و افزایش سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی صنعت بیمه تأکید کرد.مدیرعامل بیمه دانا، فاصله گرفتن از پرتفوی‌های زیان‌ده بویژه در حوزه درمان را از سیاست‌های اصولی این شرکت عنوان و تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش مضاعف تمامی همکاران، مسیر تازه حرکت شرکت به سمت بیمه‌های زندگی آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده یا حداکثر در سال ۱۴۰۲ جزو معدود شرکت‌هایی خواهیم بود که کمترین دغدغه را در صنعت بیمه داشته باشیم، زیرا با تولید محصولات جدید در حوزه بیمه‌های زندگی، سهم خود را در صنعت بیمه افزایش خواهیم داد.

وی در پایان صحبت های خود در این همایش که برخی از مدیران ارشد ستادی، سرپرست منطقه ۹، روسای شعب هفت تیر و غدیر کرج، قزوین و نیز مهدی ربیعی، طراح و مبتکر جان دانا حضور داشتند، برخی از ویژگی‌های “جان دانا”، محصول جدید بیمه دانا در حوزه بیمه‌های زندگی را برشمرد که برای اولین بار درصنعت بیمه ارائه می شود. وی اظهار داشت: این محصول در چارچوب بیمه نامه عمر زمانی، منافع حیات فرد بیمه شده را تحت پوشش قرار داده و ضمانت تمدید تا سن ۸۵ سالگی را دارد. متناسب‌سازی تعهدات بیمه‌نامه با تورم سالانه از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این محصول می باشد. “جان دانا” یک بیمه نامه دیجیتالی است که تمام فرآیند بیمه‌گری آن به طور هوشمند ساماندهی می شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها