۱۴۰۰ سه شنبه ۷ دي چاپ

سهم بیمه‌های زندگی بیمه دانا به ۲۰ درصد خواهد رسید

سهم بیمه‌های زندگی بیمه دانا به ۲۰ درصد خواهد رسید

اقتصاد میهن: نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، فروش بیمه نامه"جان دانا" را موجب پرواز شرکت به صدر شرکت‌های بیمه‌ای ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا: دکتر «ابراهیم کاردگر» در جمع نمایندگان و شبکه فروش استان‌های گلستان، خراسان شمالی و سمنان در شهر گرگان، به معرفی طرح‌های نوین این شرکت در صنعت بیمه پرداخت و جان دانا را به عنوان محصولی منحصر به فرد در این صنعت توصیف کرد.دکتر کاردگر با بیان این موضوع که مطالعات و تحقیقات بسیاری در ارتباط با معرفی بیمه‌نامه‌ای جدید صورت گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر بازار بکر بیمه‌ای موجود در کشور، بازار بیمه‌های رشته زندگی است؛ در واقع بیمه‌نامه "جان دانا" با کمک گرفتن از اساتید برجسته‌ای همچون ربیعی، طراحی و مجوز آن از مقام ناظر اخذ شده است.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به آمارهای جهانی و منطقه‌ای و ضریب نفوذ بیمه در آنها، از بیمه‌نامه جان دانا به عنوان بهترین مدل بیمه‌ای که انتفاع هر سه گروه بیمه‌گذاران، شرکت و شبکه فروش در آن لحاظ شده است، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک، به کمک این بیمه نامه، سهم بیمه‌های زندگی در سبد پرتفوی شرکت به  ۲۰ درصد برسد.دکتر کاردگر ضمن تشریح سیاست‌های آتی و کاهش سهم بیمه‌های زیان‌ده درمان از ترکیب پرتفوی شرکت تصریح کرد: عدم تمدید قراردادهای درمان زیان‌ده در شعب و مناطقی از کشور مصداق  سیاست در پیش گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه دانا در ارتباط با سوابق کاری و تجربیات مهدی ربیعی به عنوان طراح و معرفی‌کننده بیمه‌نامه جان دانا، نکاتی را بیان کرد و در ادامه گفت: بیمه‌نامه "جان دانا" همانند پرنده‌ای است که باعث پرواز شرکت و اوج گرفتن به صدر شرکت‌های بیمه‌ای خواهد شد. به بیان دیگر با افزودن طرح‌های مکمل به بیمه‌نامه جان دانا، همچون اندوخته طلا و اندوخته پس انداز، بال‌های پرواز این پرنده، تقویت خواهد شد.دکتر کاردگر در پایان، ضمن تشکر از مسئولان برگزاری این سمینار آموزشی، نسبت به موفقیت شبکه فروش منطقه شش در عرضه و معرفی بیمه نامه "جان دانا" ابراز امیدواری کرد.

پس از سخنان دکتر کاردگر، دکتر مهدی احراری مدیر آموزش، پژوهش و توسعه در خصوص اهمیت آموزش و فراگیری همه جزییات بیمه‌نامه‌ برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر آن به مشتریان شرکت، مطالبی ایراد کرد و از همه خواست که توجه ویژه‌ای به دوره های آموزشی که قرار است برگزار شود، داشته باشند و بهره کافی را ببرند.در پایان مراسم نیز مهدی ربیعی، طراح بیمه‌نامه "جان دانا" به معرفی کامل این بیمه نامه و روش های فروش آن به بیمه گذاران پرداخت و به سوالات مختلف در این خصوص پاسخ داد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها