۱۴۰۰ يکشنبه ۵ دي چاپ
نجفی در نشست هم اندیشی زنان منطقه 5 خبر داد:

اختصاص دو بوستان برای اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار

اختصاص دو بوستان برای اشتغال زایی زنان  سرپرست خانوار

اقتصاد میهن: نشست هم اندیشی پیرامون دغدغه های بانوان منطقه 5 با حضور فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران و احسان شریفی شهردار منطقه 5 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۵، در این نشست شش نفر از بانوان فعال و اثرگذار منطقه حضور داشته و از مشکلات و دغدغه های زنان سخن گفتند. در ادامه فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: برای حل چالش ها و مسائل بانوان، باید تمامی دستگاها و نهادها برنامه ریزی دقیق و ویژه ای داشته باشند.
او افزود: طی سال‌های گذشته متاسفانه مسئله زنان از لایه اجتماعی خارج و سیاسی شد و نیاز هست که بازتعریفی در این موضوع شکل گیرد و به حوزه زنان و خانواده در بستر اجتماعی نگاه کرد.
همچنین سوده نجفی عضو شورای شهر تهران نیز اذعان داشت: در راستای کاهش آسیب هایی همچون طلاق و یا مشکلات خانوادگی، در کمیته سلامت شورا بحث و گفتگو شده تا این امکان در سرای محلات و خانه های سلامت فراهم شود که هر بانویی حداقل یک بار به صورت رایگان از مشاوره های خانواده بهره ببرد.
او افزود: تهران کلان شهرهای است که آسیب اجتماعی بسیاری دارد. بودجه هایی برای حل این آسیب ها در نظر گرفته شده که با بکارگیری درست آن، موجب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد. نجفی در پایان از حاضرین خواست تا با تشکیل یک هیئت از بانوان منطقه، ایده ها و نظرات خود را به او منتقل کنند.
همچنین در ادامه احسان شریفی نیز ضمن تشکر از حضور قاسم پور و نجفی در نشست هم اندیشی بانوان منطقه ۵، اظهار داشت: حضور خانم نجفی در شورا و خانم قاسم پور در مجلس که دغدغه های جدی پیرامون مسائل بانوان دارند، فرصتی برای شهروندان تهران است تا از ظرفیت های آنها استفاد کنند. ما در منطقه ۵ نیز به کمک معاونت اجتماعی برای حل مشکلات و کاهش دغدغه های بانوان برنامه هایی در نظر داریم.
شریفی با اشاره به موضوع اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار گفت: دو بوستان در سطح منطقه در حال احداث است که برنامه ریزی شده در این دو بوستان برای بانوان سرپرست خانوار اشتغال زایی شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها