۱۴۰۰ شنبه ۴ دي چاپ

آیین رونمایی کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» برگزار شد

آیین رونمایی کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» برگزار شد

اقتصاد میهن: آیین رونمایی و جشن امضای کتاب «انقلاب جهانی روابط عمومی» نوشته ماکسیم بهار نویسنده بلغاری و ترجمه مینا نظری با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی به همت اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، در این مراسم که با حضور سفیر جمهوری بلغارستان در تهران خانم نیکولینا استفانُوا کُنُوا برگزارشد، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهرا، گفت: روابط عمومی در ایران با وجودگذشت حدود نیم قرن از پیدایش، در مسیر تکامل خود با مسایل عدیده‌ای مواجه است، متأسفانه بررسی تاریخ این دانش در کشور ما نشان می‌دهدکه با وجود اندیشه و ایده‌هایی برای توسعه آن، هیچ‌گونه اقدام عملی بنیادی وگسترده برای توسعه موزون و شایسته روابط عمومی در ایران برداشته نشده است،با توجه به این‌که فعالیت روابط عمومی‌ها در ایران بسیار با آن چیزی که در متون نظری یا عملکرد جهانی روابط عمومی وجود دارد تفاوت‌های عمیقی دارد، بهترین راهکار برای جبران این خلاء برگزاری نشست‌هایی در حوزه علمی و عملی روابط عمومی با حضور پیشکسوتان این حوزه است که در هر دو فضا در حالت فعالیت‌اند. محمد رضا پارسیان اظهار داشت: با رونمایی از این کتاب امیدوارم در حوزه تخصصی روابط عمومی شاهد ایجاد مسیری تخصصی برای بهره مندی اساتید و دانشجویان روابط عمومی از ظرفیت ها و علوم روز روابط عمومی در سطح دنیا و ارتباط با بزرگان روابط عمومی در سطح بین المللی باشیم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها