۱۴۰۲ پنج شنبه ۴ آبان چاپ
مهندس حسین کهزاد خبر داد

راه‌اندازی واحد فولادسازی شرکت فولاد شادگان تا پایان سال جاری / هیدروژن را جایگزین گاز طبیعی خواهیم کرد

راه‌اندازی واحد فولادسازی شرکت فولاد شادگان تا پایان سال جاری / هیدروژن را جایگزین گاز طبیعی خواهیم کرد

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت فولاد شادگان با بیان اینکه واحد فولادسازی فولاد شادگان آخرین مراحل راه‌اندازی را سپری می‌کند، از راه‌اندازی این واحد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد میهن، مهندس حسین کهزاد که در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران سخن می گفت، افزود: تمام تلاش ما این است که تا پایان امسال واحد فولادسازی با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن بیلت که امکان تولید تا یک میلیون تن هم دارد، راه‌اندازی ‌کنیم.مهندس کهزاد تصریح کرد: فولاد شادگان درنظر دارد برای نخستین بار از هیدروژن به جای گاز طبیعی در فرآیند احیاء مستقیم آهن استفاده کند و تولید فولاد سبز در ایران را کلید بزند.وی ادامه داد: فولاد شادگان پروژه‌های توسعه‌ای جدید را هم در حوزه تولید آهن اسفنجی و هم فولادسازی آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد شادگان  گفت: به تازگی تفاهم‌نامه‌ای جهت پساب شهری منعقد شده است و با امضای یک قراداد پژوهشی، هیدروژن را جایگزین گاز طبیعی خواهیم کرد که برای نخستین بار در جهان عملیاتی می‌شود و ما را در زمره پیشتازان صیانت از محیط زیست و منابع هیدروکربنی قرار می‌دهد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها