۱۴۰۰ جمعه ۲۶ آذر چاپ

فرشاد مقیمی کیست

فرشاد مقیمی کیست

اقتصاد میهن: فرشاد مقیمی که از اعضای فعال ستاد های آقای روحانی بوده و معاونت وزارت صمت پاداش ایشان بوده و بسیار به محمود واعظی ( عموی ایشان ساکن بیرمنگام انگلستان و پدر عروس محمود واعظی می باشد ) نزدیک می باشد و دارای مواضع سیاسی اصلاع طلبانه که در صورت لزوم ادعای ولایت مداری و ارزش های انقلابی را هم دارد تا جایی که در انتخابات سال ۱۴۰۰ با مواضع دوگانه هم از کاندیدای اصلاحات حمایت می کرد هم برای حفظ میز ریاست از جناب رییسی.

تحصیلات :
کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی
کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
دانشجوی دکترای خود در رشته مهندسی صنایع

سوابق کاری :

کارشناس حراست
مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران
هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک
معاونت امور صنایع وزارت صنعت(  به مدت ۹ ماه  )
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو

عملکرد :
فرشاد مقیمی که تا قبل از ایران خودرو صرفا سوابق اداری ، پژوهشی و ستادی داشته و ارزیابی عملکرد این مدیران مبهم است اما با ورود به شرکت ایران خودرو عملکرد ها و مواضع جالبی رل داشته است که به برخی از آنها اشاره می شود :

۱- حذف مدیران توانمند و کوتوله سالاری و انتصاب افرادی از کارشناسان وزارت صمت به سمت های تخصصی
۲ - رانت های فامیلی و انتصاب داماد خانواده به سمت مدیرعاملی امداد خودرو
۳ -انتصاب آقای مونسان از بستگان رییس جمهور
۴-انحلال شرکت های تخصصی در زیر مجموعه خدمات پس از فروش مانند ایساکو کیش
۵- فروش اموال و املاک ایران خودرو با قیمت بسیار پایین
۶- ارائه اطلاعات غلط و خلاف واقع در زمینه صنعت ( در زمان تصدی معاونت صنایع  ) به رضا رحمانی وزیر وقت و تاثیر گذاری در خصوص تصمیمات غلط که باعث گرانی خودرو و اخلال در بازار خودرو گردید .
۷- افزایش قیمت سرسام آور خودرو در زمان ایشان ( هر سه ماه یکبار )
۸-حمایت از واردات اتوبوس های دست دوم برای شهرداری تهران و ایجاد رانت برای هم حزبی های اصلاح طلب هر چند در ظاهر با افتتاح های نمایشی در ایران خودرو دیزل ژست حمایت از تولید داخلی را دارد
۹-افتتاح خط تولید خودرو تارا در حالیکه بسیاری از تست ها و گواهینامه ها به صورت صوری دریافت شده و گواهینامه ها اصالت واقعی ندارند.
۱۰ -افتتاح مجدد بسیاری از طرح ها و پروژه ها که از زمان افتتاح قبلی ده ها سال می گذرد و سالهاست که بهره برداری شده مانند پروژه های گمرک و مرکز تماس.
۱۱-افزایش سرسام آور خودرو های ناقص که رکورد ۱۰۰ هزار خودرو ناقص با سیاست های غلط
۱۲-در زمان مدیر عامل قبلی دو خودرو بر اساس پلتفرم پژو طراحی و یک پلتفرم ملی  جدید نیز تا ۹۰% پیشرفت انجام گردیده بود که ایشان پروژه های مذکور را متوقف و فقط یکی از خودرو های طراحی شده و دسترنج دیگران را تحت نام تارا رونمایی نمود.
۱۳- تحمیل بیش از ۱۵.۵  هزار میلیارد تومان زیان در سالهای ۹۹ با سوء مدیریت به ایران خودرو و سهامداران .
۱۴-برآورد می شود که برنامه های سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ایران خودرو خسارت وارد خواهد نمود .هزینه های جاه طلبی ایشان را سالهای آینده با قیمت های چند برابری خودرو از جیب سهامدار و مشتری پرداخت خواهد شد .
۱۵- ارائه اطلاعات غلط به وزیر محترم صمت، بازرسی کل کشور و سازمان های نظارتی خصوص آمار تولید ، قطعات کسری و ......
۱۶- مصاحبه های پی در پی و ارائه آمار و اطلاعات غلط و وعده های واهی

مواضع سیاسی :

۱- فرشاد مقیمی که از اعضای فعال ستاد های آقای روحانی بوده و معاونت وزارت صمت پاداش ایشان بوده و بسیار به محمود واعظی ( عموی ایشان ساکن بیرمنگام انگلستان و پدر عروس محمود واعظی می باشد ) نزدیک می باشد و دارای مواضع سیاسی اصلاع طلبانه که در صورت لزوم ادعای ولایت مداری و ارزش های انقلابی را هم دارد  تا جایی که در انتخابات سال ۱۴۰۰ با مواضع دوگانه هم از کاندیدای اصلاحات حمایت می کرد هم برای حفظ میز ریاست از جناب رییسی
۲-حمایت ایشان از فردی بنام سعید لیلاز به عنوان معاون ایران خودرو دیزل و مصاحبه کننده با مقامات دولت روحانی و از زندانیان امنیتی خود گویای جهت گیری سیاسی آقای مقیمی می باشد .
۳-آقای مقیمی بایستی توضیح دهد که چگونه توهین کنندگان به شهید سلیمانی در مدیریت ارتباطات ایران خودرو صاحب منصب می شوند و صدها میلیارد تومان بودجه در اختیار می گیرند و مطبوعات را در جهت چهره سازی از آقای مقیمی شارژ می نمایند و کلیپ عیدانه ایشان را با عکس آن سردار شهید منتشر می نمایند و در هفته بسیج به دیدن خانواده شهید فخری زاده می روند .آقای مقیمی این تناقضات را چگونه پاسخ می دهند ؟؟؟؟

ریاست محترم جمهور ، وزیر محترم صمت و سازمانهای نظارتی و اطلاعاتی بدانند که این فرد و تیمش جزئی از پروژه نفوذ بوده و صنعت خودرو را به ورشکستگی کشانده و با انتصاب افراد معلم الحال ، بدهکار کردن شرکت ، احتکار قطعه و تولید ناقص باعث شده اند که خط مقدم جنگ اقتصادی شکاف بردارد ، اعتصابات سایت های تبریز ، خراسان و تهران علاوه بر اینکه به صورت طبیعی نتیجه بی کفایتی ایشان بوده اما این اعتصابات و عدم برخورد صحیح ایشان جهت رفع مشکلات کارگری ناشی از علاقه قلبی ایشان و تیم اصلاحات در به شکست کشاندن سیاست های اقتصادی دولت نوپای آقای رییسی را دارد،  تولید ناقص و کاهش تولید در هفته های اخیر اهرم فشاری برای افزایش قیمت است ریشه اعتصابات در سیاست ها ، عملکرد و وعده های ایشان است چه بسا که این موارد عمدی هم باشد........

 

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها