۱۴۰۰ شنبه ۲۰ آذر چاپ

تنها چیزی که با آمدن رئیسی سریع و انقلابی پایین آمده، سرعت اینترنت است!

تنها چیزی که با آمدن رئیسی سریع و انقلابی پایین آمده، سرعت اینترنت است!

اقتصاد میهن: سرعت اینترنت برای چندمین بار طی هفته های اخیر باردیگر با کاهش شدید سرعت روبرو شده است و بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گلایه های خود را نسبت به این مطلب انعکاس داده اند.

رحمت الله بیگدلی، فعال سیاسی در همین رابطه در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: تنها چیزی که با آمدن رئیسی سریع، فوری، انقلابی پایین آمده، سرعت اینترنت است! همچنین یک کابر دیگر در همین رابطه نوشت: “انصافاً بیاید از آقای رئیسی برای سرعت اینترنت یک مطالبه عمومی بکنیم.”

برخی دیگر از واکنش ها را در ادامه می خوانیم:

پول اینترنت ۵g  میگیرن سرعتشون در حد gprs اگر سرعت کافی ندارن حداقل پول کمتری بگیرن.

سرعت اینترنت اینقدر بده که احساس می کنم دارم از دیال آپ استفاده می کنم.

 سرعت اینترنت ایران باعث شده من موبایل و تمام وسایل الکترونیکی رو کنار بزارم

در سه ماه اخیر سرعت اینترنت به صورت محسوسی کند و کم شده. چرا؟ چون گویا دوستان تصمیم گیرنده گمان می کنند کنترل اینترنت و محدود کردن آن به مصلحت کشور در شرایط کنونی هست تا اعتراضات زیست محیطی و معیشتی و… در این شرایط گسترده نشود و اینترنت تحت کنترل باشد

 بر اساس این گزارش، ابراهیم رئیسی در خردادماه گذشته و در جریان شعارهای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه دولت برای عرضه اینترنت رایگان مدعی شد اینترنت و فضای مجازی مانند برق و تلفن از مهم‌ترین ساخته‌های دست بشر است که زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.برخی اقشار در جامعه امکان پرداخت هزینه اینترنت را ندارند و ما برای تأمین نیازها و تسهیل دسترسی آنها به اینترنت و فضای سایبر، یک میزان حداقلی از اینترنت را به صورت رایگان ارائه می‌دهیم.

رئیسی در عین حال گفت که میزان اینترنتی که قرار است به صورت رایگان در اختیار آحاد مردم خصوصاً افراد و اقشار کم درآمد و بی درآمد قرار گیرد را در آینده اعلام می‌کند. وی با اشاره به فعالیت زنان و مردان در تولید محتوا در فضای مجازی گفت: امروز می‌بینیم یک معلم بسته آموزشی ایجاد می‌کند یا یک خانم خانه دار آموزش آشپزی می‌دهد اما درآمد آن به جیب دیگران می‌رود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها