۱۴۰۰ شنبه ۱۳ آذر چاپ

جرائم وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث بخشیده شد

جرائم وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث بخشیده شد

اقتصاد میهن: با اعلام نهاد ناظر صنعت بیمه در بازه زمانی بیست روزه از سیزدهم آذر تا پایان روز دوم دی ماه سال ۱۴۰۰ تمامی جرائم مربوط به وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث مورد بخشودگی قرار می گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در راستای ترویج فرهنگ بیمه و با در نظر گرفتن شرایط خاص همه گیری ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر ناشی از تحریم های ظالمانه، شرکت های بیمه موظف شده اند تا از دریافت جرایم وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، تصمیم یادشده با پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی و موافقت رئیس وقت مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی به مرحله اجرا در می آید. بنابراین مصوبه، شرکت های بیمه از تاریخ سیزدهم آذرماه تا دوم دی ماه سال جاری حق دریافت جریمه بند “ب” ماده “۲۴” قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را ندارند و صد در صد جرائم یاد شده بخشیده خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها