۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۰ آذر چاپ

رونمایی از سامانه “آی بی تریدر” در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱

 رونمایی از سامانه “آی بی تریدر” در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱

اقتصاد میهن: سامانه “آی بی تریدر” با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در غرفه تمدن تامین سرمایه در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱ رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی، در بازدید برخی از غرفه های نمایشگاه کیش اینوکس۲۰۲۱؛  رونمایی از “آی بی تریدر” که یکی از بزرگترین محصولات طراحی شده توسط شرکت تمدن تامین سرمایه و ارائه خدمات یکپارچه در حوزه های  بورس، بیمه و خدمات مالی و .. است این مهم را مثبت ارزیابی کرد. لواسانی بر نقش مهم انجمن شرکت های مشاور سرمایه گذاری و نظارت بر طرح ها در ارائه خدمات و تسهیل فرایندها در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ارتباط موثر انجمن شرکت های مشاور سرمایه گذاری و نظارت بر طرح ها با بیمه ها می تواند شمار زیادی از شرکت های بیمه را به این حوزه جذب کند.

 وی اظهار داشت: اجرای طرح مورد نظر و ایده های خلاقانه در کیش می تواند راه گشای مسیر فعالیت و ارائه خدمات ارزشمند باشد که این طرح توسط سازمان منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار خواهد گرفتبه گفته لواسانی طرح های توجیحی باید با دلیل علمی ارائه شود و توجه به این مهم زمینه ساز حل مشکلات زیادی در سطح کشور خواهد شد.

 

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها