۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۰ آذر چاپ

حضور فعال گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی

حضور فعال گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه  بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی

اقتصاد میهن: سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها (کیش اینوکس ۲۰۲۱) از دوشنبه در جزیره کیش آغاز به کار کرده است.

ه گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) این رویداد نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که مانند سنوات گذشته در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار می‌شود.
رویکرد‌ها و محور‌های این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگو‌های نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانکداری بین‌المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشور‌های منطقه، اقتصاد الکترونیک و تأسیس بورس بین‌الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.
در افتتاحیه این نمایشگاه، محمدرضا نوایی لواسانی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا دلیری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، ستار هاشمی معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسین سلاح ورزی، نائب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ایران به سخنرانی پرداختند.شایان ذکر است؛ گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به همراه شرکت‌های بورسی و سرمایه‌گذاری این گروه در این نمایشگاه حضور فعال دارند. همچنین سعید محمد مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ودبیر شورای عالی مناطق آزاد، برخی از نمایندگان مجلس و همچنین برخی از مدیران بانکی از نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از غرفه این گروه بازدید کردند. گفتنی است جعفر ربیعی مدیرعامل گروه و مدیران عامل شرکت‌های بورسی گروه نیز از سایر غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها