۱۴۰۰ يکشنبه ۳۰ آبان چاپ

بانوی یزدی برنده جایزه ویژه باشگاه مشتریان بانک پارسیان شد

بانوی یزدی برنده جایزه ویژه باشگاه مشتریان بانک پارسیان شد

اقتصاد میهن: آیین تقدیر و اهدای جایزه ویژه 200 میلیون ریالی برنده خوش‌شانس باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار و این جایزه به نجمه محمودی پندری از استان یزد اعطا شد.

لیلا آهسته، رئیس اداره تبلیغات و تشریفات بانک پارسیان ، گفت: بانک پارسیان از تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون بیست سال از فعالیت ارزشمند و مؤثر این بانک می‌گذرد.وی در همین راستا افزود: بانک پارسیان به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس این بانک و به‌پاس اعتماد مشتریان خود در این سال‌ها، بین مشتریانی که دربازِه زمانی ۲۵ لغایت ۳۱ شهریورماه در باشگاه مشتریان بانک پارسیان ثبت‌نام یا حداقل یک‌بار طی این مدت به این باشگاه واردشده بودند، قرعه‌کشی کرد که برنده خوش‌شانس جایزه ویژه‌این دوره به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، «نجمه محمودی پندری» از مشتریان بانک پارسیان استان یزد بود.

آهسته خاطرنشان کرد: علاوه بر این به ۲۰ نفر از مشتریانی که صفحه اینستاگرام بانک یا صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک پارسیان را دنبال کرده بودند، به قید قرعه، به هر نفر ۲۰ میلیون ریال جایزه اعطا شد.سید جمال‌الدین مرتضوی، دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان نیز در این مراسم با اشاره به قرعه‌کشی برندگان این مناسبت در هفتم مهرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: خانم «نجمه محمودی پندری» برنده خوش‌شانس یزدی در روز سی‌ام مهرماه یعنی یک روز مانده به پایان بازه قرعه‌کشی به صفحه باشگاه مشتریان بانک پارسیان مراجعه و ثبت‌نام کرده بود.

وی همچنین گفت: باشگاه‌ مشتریان بانک پارسیان به‌پاس اعتماد مشتریان خود به آن‌ها جوایز ویژه‌ای اعطا می‌کند که ازجمله این جوایز را می‌توان کارت‌های اعتباری، امکان استفاده از صندوق امانات، انواع بیمه‌ها و ارائه تخفیفات شرکاء تجاری این بانک نام برد.وی افزود: علاوه بر این جوایز، کمپین‌ها و قرعه‌کشی‌های متنوعی نیز در طی سال برگزار می‌شود.

نجمه محمودی برنده جایزه ویژه باشگاه مشتریان بانک پارسیان که دریکی از واحدهای صنعتی سیم و کابل استان یزد شاغل است، در حاشیه این مراسم که با حضور نمایندگان مرتبط این بانک و «معصومه اسماعیلی» رئیس شعبه یزد و جمعی از کارکنان و مشتریان این بانک برگزار شد، گفت: هنوز باور برنده شدن این جایزه برایم سخت است.وی که از طریق پیامک با باشگاه مشتریان بانک پارسیان آشنا و در آن عضو شده است، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون از خدمات این بانک به‌ویژه خدمات الکترونیکی آن استفاده می‌کنم و بسیار از آن رضایت دارم. محمودی بابیان این‌که تاکنون مشکلی در دریافت خدمات از این بانک نداشته‌ است، افزود: قطعاً اخلاق و رفتار خوب کارکنان بانک پارسیان با مشتریان از شاخصه‌های خوب این بانک علاوه بر خدمات مطلوب بانکی آن است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها