۱۴۰۰ شنبه ۶ آذر چاپ

آغاز همکاری مشترک بانک آینده و شرکت پتروشیمی ارومیه

آغاز همکاری مشترک بانک آینده و شرکت پتروشیمی ارومیه

اقتصاد میهن: در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک برای ارائه خدمات متقابل بانکداری و بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم، تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسط نادر خواجه حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و پژمان اسدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه به امضا رسید.

ارائه انواع خدمات به شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه حائز شرایط آن در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، بیمه‌ای و سایر حوزه‌های مورد توافق دو طرف در چارچوب قوانین و مقررات، از موضوعات این تفاهم‌نامه است.از جمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به‌‌ ارائه خدمات اعتباری، پرداخت انواع تسهیلات، صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی، تامین مالی پروژه‌‌ها، گشایش انواع اعتبار اسنادی داخلی دیداری/ مدت‌دار (LC) ریالی، خدمات ارزی و بانکداری الکترونیکی اشاره کرد.
خدمات ویژه کارکنان شرکت مانند امکان اعطای وام قرض‌الحسنه، تسهیلات ارزان‌قیمت در قالب طرح کارا، تسهیلات خرید کالا در چارچوب طرح آینده‌داران برای خرید از هایپراستار و فروشگاه‌های منتخب واقع در مجموعه ایران‌مال، تسهیلات خرید کالای ایرانی در چارچوب طرح طراوت از مجموعه فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده در سراسر کشور، تسهیلات خرید کالا و خدمات ایرانی طرح کارگشا با هدف تمرکز و حمایت از تولید کالای ایرانی، اعطای تسهیلات در قالب طرح مردم‌یار با موضوع خرید کالا و خدمات تولید داخل یا تعمیر و بازسازی واحد مسکونی و انواع خدمات بیمه‌ای، از سایر مفاد توافق شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها