۱۴۰۰ پنج شنبه ۴ آذر چاپ

«گام بزرگ برای تامین سرمایه امین در عرضه موفق ۱۵ درصد از سهام تجلی

«گام بزرگ برای تامین سرمایه امین در عرضه موفق ۱۵ درصد از سهام تجلی

اقتصاد میهن: مدیر عامل تامین سرمایه امین عرضه «موفق» سهام نخستین شرکت سهامی عام پروژه‌محور کشور را «گامی بزرگ و ارزشمند» در تاریخ بازار سرمایه کشور برای تامین مالی پروژه‌ها، افزایش اشتغال و مدیریت نقدینگی عنوان کرد.

سلمان خادم‌الملّه، عرضه سهام شرکت تجلی از زیرمجموعه‌های شرکت توسعه معادن و فلزات در فرابورس ایران را سرآغازی برای ورود شرکت‌های پروژه‌محور بزرگ و ملی به بازار سرمایه کشور برای مشارکت عموم مردم در اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی خواند و ابراز امیدواری کرد: این امر زمینه‌ساز مشارکت عموم مردم در اجرای این پروژه‌های کلان اقتصادی شود.خادم‌المله عرضه ۱۵ درصد از سهام شرکت پروژه تجلی، به ارزش هر سهم ۱۰۰۰ ریال (مبلغ اسمی هر سهم) و به ارزش کل ۹۳۳ میلیارد تومان در فرابورس را فرصتی برای سرمایه‌گذاران دانست تا با تزریق نقدینگی خود به بخش مولد اقتصاد، از سودآوری آتی پروژه های زنجیره فولاد کشور منتفع شوند.

مدیر عامل تامین سرمایه امین با بیان آنکه اکنون ۵۱ درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ۱۷ درصد متعلق به شرکت چادرملو و ۱۷ درصد متعلق به شرکت گل‌گهر است، پیش‌بینی کرد: به پشتوانه اعتبار این سهامداران خوشنام، طرح‌های توسعه در دست اجرای شرکت طبق برنامه‌ریزی‌های مدون تکمیل خواهند شد.

زنجیره ارزش فولاد کشور

او اضافه کرد: منابع لازم برای تکمیل پروژه‌های توسعه شرکت آهن و فولاد سرمد ابرکوه، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان و شرکت صبا امید غرب خاورمیانه برای تولید محصولات فولادی، کنسانتره آهن و گندله در زنجیره ارزش فولاد کشور با اتمام این پذیره‌نویسی و ثبت افزایش سرمایه شرکت فراهم خواهد شد.خادم‌المله، شرکت تأمین سرمایه امین را مشاور پذیرش پذیره‌نویسی تجلی خواند و یادآور شد: تأمین سرمایه امین از تمامی ظرفیت خود در تدوین مقررات شرکت‌های سهامی عام پروژه‌محور، فرآیندهای قانونی لازم و اخذ مجوزات مربوطه از سازمان بورس، فرابورس و سایر نهادهای ذیربط در پروسه فرآیند پذیرش، ثبت شرکت نزد سازمان، اخذ مجوز افزایش سرمایه و اقدامات لازم برای عرضه این سهام استفاده کرده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها