۱۴۰۰ شنبه ۲۹ آبان چاپ
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تاکید کرد

ارتقاء جایگاه سازمان های مناطق در برنامه هفتم توسعه برای توسعه پایدار

 ارتقاء جایگاه سازمان های مناطق در برنامه هفتم توسعه برای توسعه پایدار

اقتصاد میهن: مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و معاونین دبیرخانه در نشستی با حضور جمعی از نمایندگان و اعضای فراکسیون مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رفع موانع و مشکلات موجود در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی؛ خواستار اعلام مشکلات، چالش‌های اجرایی و دغدغه‌های فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران مناطق آزاد توسط نمایندگان خانه ملت شد تا برای حل و فصل آنها برنامه ریزی و اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، سعید محمد در نشست تاکید کرد: دولت و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مطالبه اصلاح قوانین این حوزه را داشته و نیازمند کمک مجلس هستند، کارآفرینی در مناطق آزاد بدون اصلاح قوانین امکان پذیر نیست، این مهم باید به عنوان یک پروژه فوری در هماهنگی و تعامل با نمایندگان پیگیری شود تا گره کار این مناطق باز گردد.

سعید محمد افزود: ارتقاء جایگاه دبیرخانه و سازمان های مناطق در برنامه هفتم توسعه برای توسعه پایدار ضروری است، این مهم از سوی دولت خاصه معاون اقتصادی رئیس جمهور و با کمک فراکسیون مناطق آزادی در حال پیگیری است.

در این نشست که با محوریت بررسی و ارزیابی طرح اصلاح قانون چگونگي اداره مناطق آزاد موضوع كميسيون اقتصادي، لايحه اصلاح تبصره ماده 23 برنامه هفتم توسعه و لايحه اصلاح بند الف ماده 65 احكام دائمي برگزار شد؛ تصریح گشت: تکمیل و تأمین زیرساخت ها در مناطق آزاد یکی از ابتدایی ترین ضرورت ها و ابزارهای توسعه این مناطق است که با درج در تبصره های بودجه و تهاتر ممکن خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها