۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ آبان چاپ

جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده

جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده

اقتصاد میهن: در راستای خدمت‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به‌سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی، بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواست‌های آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حساب‌ها و تراکنش‌ها، جزییات دقیق تیکت‌های ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آن‌ها، مانده حساب و ویجت‌های راهنمایی کاربر در نسل جدید فراهم شده است.سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوری‌های نوین، به‌نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت‌های یک شعبه مجازی را برای کاربران به‌همراه دارد. هم‌چنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشی‌سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها