۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ آبان چاپ

پرداخت طلب سرمربی سابق پرسپولیس با تسهیلات اشتغالزایی محرومان!

پرداخت طلب سرمربی سابق پرسپولیس با تسهیلات اشتغالزایی محرومان!

اقتصاد میهن: اگر یک روز به بهانه پرداخت قسط‌های عقب افتاده قرارداد مارک ویلموتس، ۲ میلیون یورو از جیب کارگران و سازمان تامین اجتماعی به فدراسیون فوتبال پرداخت شد، حالا هم طلب گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرمز‌ها شده بود در یک اقدام غیرقانونی با تسهیلات ۲۲ میلیارد تومانی صندوق «ک. ا» به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است، تسهیلاتی که باید در مسیر اشتغالزایی در مناطق محروم هزینه شود، اما سر از ‌تیم حکومتی درآورده است!

برخلاف اساسنامه صندوق، مسئولان آن در عملی کاملاً مغایر با وظایفی که دارند در تاریخ ۱۶ آبان امسال مبلغ ۲۲ میلیارد تومان را در قالب وام قرض‌الحسنه و بازپرداخت یک‌ساله در شعبه مرکزی این صندوق در میدان فلسطین با شماره تسهیلات ۱-۲۶۹۴۲۹۴-۱۲۳-۱۷۰۱ به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده‌اند. این پول در تاریخ ۱۸ آبان هم به حساب یکی از صرافی‌ها واریز شد تا به حساب کالدورن ریخته شود. در این اقدام غیرقانونی به نظر می‌رسد که حضور وزیر ورزش در هیئت امنای صندوق «ک. ا» تأثیرگذار بوده است.

اقدام غیرقانونی صندوق «ک. ا» و انحراف تسهیلات پرداختی در حالی است که سقف معمول وام‌های پرداختی این صندوق برای کارآفرینان ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است و با ۲۲ میلیارد پرداختی به پرسپولیس می‌شد به حمایت از ۱۰۰ تا ۲۰۰ کارآفرین و ایجاد فرصت‌های شغلی خرد در مناطق محروم پرداخت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها