۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ آبان چاپ

زور قالیباف بر «سعید محمد» چربید؛ روسای مناطق آزاد قشم و کیش برکنار شدند

زور قالیباف بر «سعید محمد» چربید؛ روسای مناطق  آزاد قشم و کیش برکنار شدند

اقتصاد میهن: روز گذشته با تایید اخبار نا امید کننده ای که از مناطق آزاد به گوش میرسد، بر خلاف وعده های سعید محمد در زمان انتخابات، و با چربش زور قالیباف بر سعید محمد، روسای سفارشی رئیس مجلس بر مسند ریاست مناطق آزاد قشم و کیش تکیه زدند.

مراسم معارفه مدیران جدید مناطق آزاد قشم و کیش روز گذشته با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری کشور برگزار شد.وی طی سفری به استان هرمزگان برای معارفه افشار فتح الهی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم راهی جزیره قشم شد . افشار فتح اللهی پیش از این مشاور و مدیر کل حوزه وزارت وزیر صمت در زمان وزارت رضا رحمانی و همچنین مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز بوده است.

سعید محمد پس از معارفه فتح الهی در قشم راهی جزیره کیششد  تا محمد رضا نوایی لواسانی را به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش معارفه کند.محمدرضا نوایی لواسانی سالها مشاور حسین دهقان در بنیاد شهید بوده و گفته می شود در انتخابات های گذشته بسیار نزدیک به قالیباف بود .

گفتنی است افرادی روز گذشته جز مسئولان ارشد مناطق آزاد شدند که برخلاف گفته های سعید محمد بوده و تمامی آنها بر اساس فشارهای پشت پرده و همچنین آرام نمودن محمدباقر قالیباف انتخاب شده اند.پیام این انتصابات چیزی جز باج دادن به باندهای اسبق و سابق مناطق آزاد و همچنین نداشتن تیم و کادر مدیریتی مجرب برای گرداندن این مجموعه نیست. ریزش حامیان سعید محمد بر اساس نظرسنجی یکی از مجموعه های امنیتی نیز تایید کننده این ماجراست که افول محمد شروع شده است.

 

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها