۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ آبان چاپ

تاکید نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک دی بر تسریع امور اعتبارسنجی مشتریان

تاکید نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک دی بر تسریع امور اعتبارسنجی مشتریان

اقتصاد میهن: نایب رئیس هیئت مدیره بانک دی در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب این بانک بر لزوم تسریع در امور اعتبارسنجی مشتریان با رعایت کامل بهداشت اعتباری تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، فریدون رشیدی، در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب بانک دی که با هدف تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی بانک برگزار شد، با بیان بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک گفت: در دو سال گذشته با پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در حوزه‌های گوناگون و اصلاح فرایندها، به‌ویژه در حوزه اعتباری، شاهد بهبود بسیاری از شاخص‌های عملیاتی و چابکی در ارائه خدمات بوده‌ایم.

او افزود: اکنون مهم‌ترین مسائل بخش اعتباری بانک دی طولانی بودن فرایند اعتبارسنجی و اصلاح نسبت مصارف به منابع است که با تشکیل کارگروه‌های مشترک میان شعب و ستاد، اصلاحاتی در فرایندها و سیاست‌های اعتباری بانک انجام شده است که امیدواریم نتیجه آن را در افزایش رضایتمندی مشتریان مشاهده کنیم.رشیدی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر در افزایش سهم درآمدهای کارمزدی و غیرمشاعی بانک گفت: آموزش کارکنان شعب در حوزه ارزی و حضور کارشناسان ارزی در جلسات تخصصی با مشتریان کلان برای ارائه خدماتی مانند ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی و …باید جزوی از برنامه‌های غنی‌سازی شعب باشد تا بتوانیم تأثیر منابع ارزی و درآمدهای کارمزدی را در بهبود ساختار ترازنامه بانک شاهد باشیم. نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک دی خواستار تلاش مستمر شعب در وصول مطالبات با همراهی کارشناسان معاونت حقوقی و وصول مطالبات شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه صادرات ایران بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها