۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ آبان چاپ

همسفره شدن فیلتر کننده تلگرام با حسن یزدانی و عابدزاده + تصویر

همسفره شدن فیلتر کننده تلگرام با حسن یزدانی و عابدزاده + تصویر

اقتصاد میهن: عکسی از بیژن قاسم زاده قاضی دستور دهنده فیلترینگ تلگرام با چند ورزشکار سرشناس از جمله احمدرضا عابدزاده و حسن یزدانی در فضای مجازی منتشر شده است.

این تصویر را عابدزاده در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

* واکنش دستگاه قضایی به استوری جنجالی عابدزاده

در پی انتشار استوری احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که در آن چهره بیژن قاسم‌زاده از بازپرسان متهم در پرونده اکبر طبری به چشم می‌خورد،  قوه قضاییه توضیحاتی را منتشر کرد.

«پیرامون انتشار تصاویر بیژن قاسم‌زاده در فضای مجازی، این خبرگزاری کسب اطلاع کرد دیوان عالی کشور این پرونده را به شعبه صادرکننده جهت رفع نقص در پرونده اعاده کرده است و مراحل دادرسی پرونده وی در جریان است.این متهم بر اساس قانون تا اعلام نهایی نتیجه دادرسی، فعلا با قرار وثیقه آزاد شده است. در پی انتشار اخباری در رابطه با پرونده اکبری طبری نیز نقض رای طبری از سوی دیوان عالی کشور صحت ندارد و حکم وی عینا در دیوان عالی کشور تایید شده است.بر اساس این گزارش طبری که سال گذشته، در ارتباط با لیدری و سردستگی باند ارتشاء به ۳۱ سال حبس محکوم شد، در زندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها