۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۸ مهر چاپ

پوشش خطرهای رایج تلفن‌های همراه با بیمه موبایل سامان

پوشش خطرهای رایج تلفن‌های همراه با بیمه موبایل سامان

اقتصاد میهن: مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه سامان تاکیدکرد که «بیمه موبایل سامان» اغلب خطرهای رایج تلفن‌های همراه را پوشش می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سامان، محمدرضا آقاجانی، بهترین کار برای جبران خسارت خطرهای رایج تلفن‌های همراه را استفاده از یک پوشش بیمه‌ای دانست که در صورت وقوع حادثه، بتوان به آن تکیه کرد و از خدمات آن بهره برد و افزود: بیمه سامان با شناخت چنین تهدیدهایی در بازار موبایل کشور، «بیمه موبایل سامان» را ارائه کرده است تا خیال دارندگان این نوع دستگاه را از بابت جبران خسارت وارده راحت کند.

به گفته او، «شکستگی بر اثر ضربه» که یکی از شایع‌ترین خسارت‌های پیش روی هر دستگاه موبایل است، جزو مهمترین پوشش‌های این بیمه‌نامه است. «آب‌خوردگی و نفوذ مایعات» نیز از پوشش‌هایی است که هر دارنده موبایل، به آن هم نیازمند است.او افزود: پوشش «نوسانات برق» به ویژه در روزهایی که با قطعی برق مواجه بودیم، بسیار مورد استقبال بیمه‌گزاران بیمه سامان قرار گرفته بود و از سوی دیگر پوشش «سرقت با شکست حرز» نیز در این بیمه‌نامه قابل ارائه است.

مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه سامان ادامه داد: آبدیدگی، نم‌زدگی، نوسانات برق، القاء الکتریکی، ضربه‌خوردگی، شکست، آتش‌سوزی، انفجار، سیل و طوفان، همه خساراتی هستند که در این بیمه‌نامه تحت پوشش قرار می‌گیرند، اما بیمه‌گزاران باید دقت کنند که «پوشش سرقت با شکست حرز» صرفا از اتومبیل، محل کـــار و منزل تحت پوشـــش است. اطلاعات بیشتر درباره این بیمه‌نامه را می‌توانید در https://di.si24.ir مشاهده کنید.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها