۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۸ مهر چاپ

آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد

آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد

اقتصاد میهن: شهردار منطقه دو شهرداری تهران به همراه معاونین و مدیران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله مرزداران ضمن دیدار و گفتگو با شهروندان به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی در دیدار با نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در طول تاریخ اسلام مساجد نه فقط محل عبادت و مناجات بلکه مرکز نشر معارف دینی، محور وحدت مسلمانان و پایگاه تصمیم گیریها و حل مشکلات است.
وی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل محلات است گفت: ارتقای کیفی خدمت رسانی  و ایجاد تهران ،کلانشهر الگوی جهان اسلام از رویکردهای مدیریت شهری است و تحقق این اهداف مستلزم مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و همچنین شناسایی فرصتها و نیازهای محلات است.
شهردار منطقه 2 مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران و مسئولین برشمردو افزود: مدیریت شهری خود را پاسخگوی مطالعات شهروندان می داند و امید می رود شهروندان  در طرح و اجرای برنامه ها مدیران شهری را حمایت و یاری کنند. صالحی تامین رضایت شهروندان را مهمترین موفقیت و ارزشمندترین سرمایه عنوان کرد و نظرات و دیدگاههای نمازگزاران را در خصوص نحوه خدمات رسانی بررسی و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها