۱۴۰۰ سه شنبه ۲۷ مهر چاپ

ایرانسل، بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی را دریافت کرد

ایرانسل، بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی را دریافت کرد

اقتصاد میهن: ایرانسل در مراسم پایانی نخستین دورۀ «جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی» نشان عالی ۶ ستارۀ مسؤولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی را دریافت کرد.

در این مراسم، که ، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، نشان عالی ۶ ستارۀ مسؤولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اهدا شد. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینۀ مسؤولیت اجتماعی را به دست آورد.
نخستین دورۀ جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیت‌های مسؤولیت اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مؤلفه‌هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی‌نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسؤولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای برگزار شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها